Friday, March 6, 2009

Aku Sepi dan Sunyi

Hari ni, entah kenapa tension sangat, tersangat-sangatlah tensionnye...

So, seperti yang dah diniatkan, aku pon keluarlah dengan motor member aku niyh...dah lah proposal x siap lagi, tapi nk buat cmne, kalau aku terperap kat bilik pon sure la x siap gak, dah kepala ni dah sumbat habis dah...

First tu aku g la Farley, kononnya nk beli tuna nk buat makan ngan roti la kan... Tapi aku x minat sangat ngan roti ni... x tahu bila nk mknnya tuna tu..

Pastu aku g makan kat Restoran Kak Ros... kat Kampung Baru tu... makan bukan main lagi lamanya..dalam sejam gak ar... meriah gila kat meja makan tu.. x perlu nk malu sbb kami bayar sendiri kan..bukan guna duit org lain pon..btol x??

Tapi lepas makan, aku ngan member aku kata, MALAM MASIH MUDA ni.. Apa kata kita g lepak kat WATER FRONT... Ak yang x pernah2 g sana setakat dah siap ni... Siang pon x pernah ni kan pulak malam kan.. aku takut la jugak waktu tu, dah la gelap kalau x caye tengok gambar ni...











Gelap x????
tu la suasananya.. (biasa la org very da ketinggalan zaman kan)

lepas tu sbb nk rasa selamat skit kan, aku lepak la btol2 depan pondok guard tu.. Hahahaha... Very da penakut.. ye la kan kalau x...ish, risau wei...

Masa nk balik tu baru aku perasan, sepanjang sebelah jalan pejalan kaki tu, very da aku igt tiang lampu, rupa-rupanya joran2 kaki pancing kat situ, tengah jalan balik aku tengok la...

Fuhhhhhhhhh.... Besar uolsssssssssssssssssssssssssssss..............

Jangan nk mengada-ngada2 pikir benda lain... kebetulan abang tu naikkan ikan, very da besarrrrrrrrrrrrrrrr...

mmg nampak berkerja keras la wei... kalau dapat ikan tu mesti best buat ikan bakar kan...

Masa balik tadi, very da... KERETA POLIS tu macam x pandai bawak keta... Jalan aku kan... dia dari cabang yang satu lagi... very da laju.. menakutkan aku... dah la aku ni baru first time bawak motor kat bintulu ni...

Kaget gak la kan... jadi apa2 nnt susah wei... nk hantar aku balik guna kargo ke ...

ish.jauh la wei....

Tapi hati aku masih x tanang, x tenteram... x lepas lagi dari masalah ni... xtau cmne nk setelkan...

SOB..SOB...SOB... harap2 esok matahari terbit dengan membawa beribu makna dan membawakan kebahagiaan dalam diri aku...

HOPE that... HUHU....


catatan peribadi 05032009

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    Very da very.. Sape srh bergambar dlm gelap? X pasal2 kawe igt tu gambar hantu tengkorak kering. Ayoyoo.. ***Lariiikkk... Teksi!!

Post a Comment