Friday, March 20, 2009

Baca ni...

Aku x tahu macam mana aku boleh tertarik nk hantar entry waktu-waktu macam ni...
Aku tahu pelik, tapi aku perlu untuk luahkan ini hari ni...waktu ni..masa ni...at this moment k...

So...first aku nk tunjuk gambar ni...




aku sedih lagi...tapi kesedihan kali ni x de maknanya...

aku x tahu nk cakap apa..tapi aku tahu sape aku..ini ditujukan khas kepada yang

x suka kawan ngan aku..aku tahu, aku ni jahat... aku tahu

aku x sesuai kawan ngan org baik...

org baik hanya utk kawan org yg baik..

tapi baik ke kalau nk nasihat org pun x reti...

aku x tuju ada sape2..yg pasti aku hanya nk luahkan perasaan aku...

kalau selama ni aku jahat...aku minta maaf ngan kamu...

tapi kalau kemaafan kamu bukan utk aku...

x pe..aku redha...tapi kenapa kamu x faham...aku bukan nk sangat jadi jahat....

aku hanya hamba yang lemah...aku manusia biasa je..
kalau aku malaikat..bukan disini tempat aku...

i know i did a big stupid mistake that might hurt u too much....

i know hard to u to forgive me...

but i just want u to know something...

i pray to Allah every day..every time that i can...

i hope that..i can go see HIM when the time u forgive me are become realise...


ok lah aku rasa mcm x habis kalau aku terus terusan cerita apa yg terbuku di hati ni...

tapi kepada sesiapa yang x puas hati kat aku...cakap je...

aku x kisah asalkah cakap depan2..x yah la nk selindung2...

aku tahu kelemahan aku...

aku tahu susah utk kamu semua maafkan org mcm aku...

kadang2 aku rasa macam sebenarnya aku x layak je kawan ngan kamu semua kan...

kalau benar aku ni dah x layak kawan selama lamanya ngan kamu...

terus terang lah....

biar la hati aku hancur dan remuk ketika itu...
asalkan kamu puas hati...

aku tahu, kalau sikap aku ni x macam kawan2 kamu yg lain2....

tapi aku x kan tahu mana silap aku secara total kalau org x cakap...

kalau nk cakap sangat...

ni email aku..

puteraf1.mh@gmail.com

ataupun yahoo...

puteraf1@yahoo.com

x pon ni no phone aku...oopppss...kalau kau adalah kawan aku, kau mesti ada no aku...

***x jadi bagi no phone

i know who i'am...

but i don't know how much mistake that i did...

maybe i did a lot...

maybe i just a parasite in ur life ...

maybe i just a virus...


i hope that ...

plz...forgive me...

if u think i very stupid person...very crazy person...very apa2 aje...

plz inform me...

i want to know...

macam mana aku nk tunjukkan yg betapa regret nye aku...

how to show that...

i just want to know...

plz..don't judge me...don't torture my heart...

setakat hari ini..aku rasa ni lah yg paling panjang entry aku...

aku cuma nk cakap jugak kepada yang komen kat shout box tu..jgn nk komen separuh-separuh..

jgn timbulkan huru hara..jangan nk timbulkan spekulasi...

jangan nk buat propaganda... walaupun komen bukan utk aku ke...

tp blog aku...aku ada hak nk bagi ceramah k...

mmg la kalau komen tu bukan utk aku kamu akan cakap aku perasan..

tp yg nyatanya...ni blog aku..

nk tegur, tegur aku la tu..kalau x tegur org lain hubungi empunya diri tu sendiri la..j

gn nk guna blog aku...

sorry to say it..
ok

aku nk bagi ayat sms sikit kat sini...


jika matamu berat memandangku,
ringankanlah kakimu pergi dariku,
jika bibirmu terpaksa senyum padaku, relakanlah mukamu berpaling dariku,
jika susah utk kau melupakan kesalahanku dan kesilapanku,
senangkanlah lidahmu menghinaku (tapi jgn nk jadi parasit kat shout box tu k)
tapi andainya 1 hri nnt telingamu terdengar berita kematianku,
ikhlaskan lah kakimu mendekati
jasadku dan bisikkan kpdku kemaafanmu padaku...

walau kau x mampu mengungkapnya ketika hayatku...

aku harap dengan pemergianku akan memudahkan luahan kemaafan itu dari mu...

aku rasa mmg dah jd cerpen dah entry kali ni...

just tq sbb baca entry ni kpd yg sudi baca...

tq sgt2...

aku yg salah..aku yg bersalah k...

i know that, so for u... aku nasihatkan kamu jgn lakukan kesalahan yg aku dah buat...

don't do that...
k


tq...


0 Comments:

Post a Comment