Sunday, March 15, 2009


Hangpa tahu gambar ni gambar apa???
Ni la pertama kali dalam sejarah aku kat kolej ni kena tindakan ni...
biasa la uols....x sempat nk sembunyi...


tapi itu semua adalah sejarah yang menghiasi suka duka kehidupan kita kan...
btol x??

yang pasti...
aku nak cerita pasal petang tadi, 15032009, aku keluar lunch la kan kat sebuah restoran, aku makan la kat sana kan..of kos la kan...

pastu yang aku x sangka nya kan...lepas makan, aku nak pi bayar, sampai kat kaunter tu kan...

cashier ckp dah bayar...
terkejut aku, dan dia tunjuk kat satu meja tu kan...

aku pon apa lagi senyum la kat sorang abang ni kan, dan ucapan terima kasih...
baik x abang ni...
hehehe..kalau lah dia belanja hari-hari kan best...


x pe lah lepas ni aku nk kenal lebih rapat la ngan dia...
mana tahu dapat makan free lagi kan...
hahaha....





0 Comments:

Post a Comment