Wednesday, March 4, 2009

Tension.....

Aku rasa tension sgt hari ni, very da very tensionnya... mana x tensionnya, esok dh hari khamis, lusa hari jumaat, ketua group aku dah bagi warn dah, siapkan proposal (bukan nk g propose dia k) sbb nk bagi kat co-supervisor tengok dulu sebelum supervisor kami datang hari isnin nnt... 09032009 (12 RAW 1430 H) ...

Aku dah la x buat apa-apa lagi..tp sempat pulak update blog ni...sebenarnya sambil cari da information la... very da kelam kabut but so excited coz td aku ada berkenalan ngan seseorg yg dapat la bagi aku semangat skit kot utk study hard lagi kan... Ahaks...

Hehehehe... (jangan salah faham k)

tapi whatever la kan... asalkan proposal aku siap... dah la aku nk tengok blog "seseorang" itu jap.. dia baru send URL blog dia..nk ke.. x yah la ...susah2 je.. Ahaks... Hehehe...


Yang pasti aku dah serabut.....


dah penuh dah tanda ni dalam kepala hotak aku ni..
huhuhu...









0 Comments:

Post a Comment